Portes obertes a l’EIC el dia 7 de maig

27-04-2022 12:56

El proper dia 7 de maig, l’Escola Internacional del Camp torna a obrir les seves portes per a què pares i mares puguin conèixer de primera mà el centre, el seu projecte educatiu i la seva metodologia. Obertes a famílies amb nens i nenes de totes les edats, des de P1 fins a Batxillerat (nacional i internacional), les jornades de portes obertes començaran a les 10h i finalitzaran a les 13h. Durant aquestes tres hores, s’explicarà el projecte educatiu propi de l’EIC, Sòcrates Educa, els recursos metodològics i l’organització de l’escola. A continuació, es farà una visita a les instal·lacions.

Aquestes són les terceres jornades de portes obertes d’aquest curs a l’EIC. Les dues primeres, el 19 de febrer i el 19 de març, van tenir un èxit important de participació i els assistents es van mostrar molt interessats en què els seus filles i filles puguin estudiar a l’escola.

A més de les jornades de portes obertes, l’escola ofereix sessions informatives i tours guiats per l’escola, (sempre amb cita prèvia), las tardes dels dimarts a partir de les 17h i els dijous a les 10h. També hi ha la possibilitat de realitzar sessions informatives via zoom. L’EIC té la matrícula oberta durant tot l’any. Per a més informació o cita prèvia, cal trucar al 977 325 620 o enviar un correu a admissions@escolainternacional.org.