Benvinguts a la Socrates Educa International School

test

"És una satisfacció presentar-vos una escola que ha desenvolupat un sistema pedagògic propi, el Sòcrates Educa® una eina que ens ajuda a preparar els infants per viure en un món en transformació, amb valors per adaptar-se a la nova realitat d’una societat global i en evolució constant. Per això, a més de les llengües vehiculars del centre (l’anglès, el català i el castellà), els alumnes hi aprenen un quart idioma: el xinès. Som una escola en què les noves tecnologies s’integren en el dia a dia de l’aula, però, sobretot, si hi ha un tret que caracteritza la Socrates Educa® International School és que els infants viuen l’alegria d’aprendre.

Benvinguts a una escola que, gràcies al compromís de tots els qui hi treballem, ofereix la formació més completa que una família pot desitjar per al futur del seus fills i filles. Us convido a conèixer-la."

JaumeVilella

"L’Escola Socrates Educa® International School és l’expressió final d’un somni fet realitat de la Socrates Educa Foundation.

La visió era poder col·laborar a fer una societat més justa i millor a partir del que considerem que és més important per aconseguir-ho: l’educació dels nostres joves, dels futurs ciutadans que pensaran, comunicaran, escriuran, inventaran, crearan, fabricaran, dissenyaran o governaran. I volem que ho facin en un sentit positiu, sostenible i just. De manera autònoma, lliure i feliç. Per a ells, per als qui els envolten, per als qui els seguiran, i sempre de manera respectuosa amb l’entorn i el medi ambient.

D’altra banda, estem convençuts que, amb una escola –allà on sigui que n’hi hagi una amb el mètode Sòcrates Educa®–, podem ajudar tot un territori a ser més atractiu, no només per a la seva pròpia població, sinó també per a tots aquells que hi aterrin. Ells i les seves inversions, projectes... Fent possible, ben sovint, que gràcies a l’existència d’aquesta escola, una família o una empresa triïn aquell municipi o territori per establir-s’hi. Així d’important és una escola. Així d’important és l’educació.

Per això, des de la Socrates Educa Foundation, continuarem lluitant per tal de fer el millor model educatiu possible, el nostre Socrates Educa®, i fer-lo accessible a tants estudiants com puguem amb el principi fundacional sempre present: L’equitat d’entrada, l’excel·lència de sortida."

"Quan la Socrates Educa Foundation va proposar-se fer un nou model d’escola, innovadora i pròpia del segle XXI, aviat vam adonar-nos que el repte implicava també innovar en el model educatiu que s’hi aplicaria. Els existents ens donaven una bona base de partida, pràctiques i models pedagògics contrastats d’arreu del món que de ben segur havien de formar part del nostre bagatge, però érem conscients que no satisfeien del tot les necessitats d’un nou alumnat amb mentalitat i necessitats diferents a les que nosaltres, els seus educadors, hem tingut.

Així doncs, calia donar dues solucions complementàries:

Per una banda, l’escola com a espai físic on un territori localitza el centre educatiu dels seus fills i filles; ben situat, ben pensat, construït de manera adient per al conjunt de necessitats que el model educatiu contempla. Un punt de trobada, de cultura, d’aprenentatge.

Però per altra banda, amb un model pedagògic propi, el Sòcrates Educa®, com a pedra angular de la pràctica educativa que s’hi practica, motor del canvi, garant de la innovació constant que creiem que en educació cal oferir a l’alumnat per habilitar-lo a ser flexible, obert, adaptable als nous reptes i canvis que la societat globalitzada a la qual pertany de ben segur li demanarà.

Perquè l’alumnat, que és el centre d’atenció de l’escola, ha de rebre una educació estimulant, significativa, oberta; han de ser nois i noies que conviuen i comparteixen el goig per l’aprenentatge i la creativitat des de tots els camps del saber, de manera alegre i feliç. Motivats i autocrítics, responsables i protagonistes del seu futur, que comença a l’escola.

Per tota aquesta singular oferta educativa, us convidem a venir a la Socrates Educa International School i a formar-ne part, aprofitant l’oportunitat que entre tots hem fet possible. I tot plegat gràcies a un excepcional equip de docents i de professionals, i a l’empara del Patronat de la Fundació que tinc l’honor de presidir i que garanteix el rigor i el compromís que tota família espera de l’escola dels seus fills i filles."