L’ aula, espai de creixement

El model educatiu Socrates Educa® International School cobra vida en espais i edificis que afavoreixen l’activitat docent diversa i creativa. L’arquitectura crea un entorn dinàmic i íntim, funcional i acollidor. L’espai Fòrum, al voltant del qual s’organitzen l’aulari i els serveis, és un lloc de trobada per a estudiants, professorat i famílies. A més, hi ha espais per als esports, la música i la tecnologia, laboratoris i tallers. Les aules, ben insonoritzades i ventilades, són molt lluminoses i els seus grans finestrals permeten gaudir de l’entorn natural.

Tota l'escola està pensada com a espai educatiu, per això el disseny de les aules, els passadissos, els patis interiors o les zones d'esport, de trobada i jardins, permeten que l’activitat docent es doni de manera flexible i variada al llarg de tot el curs escolar, aprofitant també la bondat del clima en el nostre territori.

La Socrates Educa® International School és un centre pioner en l’ús innovador i eficient de les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement. Entenem les noves tecnologies, la robòtica i la programació informàtica com a eines que permeten aprendre de manera més ràpida i eficaç, i que desenvolupen la capacitat de pensar. Això es fa evident a les aules, que compten amb un equipament tecnològic extraordinari i un equip docent preparat per treure’n tot el profit que puguem.