Donacions i mecenatge

En el marc de la política de fund-raising de l’escola, convidem tothom a sumar-se al projecte de beques, premis i ajuts de la Fundació Socrates Educa International School, destinats sempre a l'alumnat i a l’equip docent de l'escola, ja sigui per valorar-ne l'excel·lència, estimular-ne el talent o ajudar-los en cas de desigualtats, necessitats o problemes especials.

Al llarg dels anys, el teixit empresarial de la zona o les famílies, patrons i persones individualment ens han ajudat a configurar el que avui ja és una remarcable borsa de premis, beques i ajuts, amb més de 7 premis i beques, així com diversos ajuts (confidencials) per al nostre alumnat que en algun moment de la seva trajectòria escolar pugui necessitar-ho.

Organitzem periòdicament actes benèfics per recaptar fons, com ara la Nit del Mecenatge, en la qual col·laboren l’escola, les famílies i destacades empreses del país.

També podem ajustar programes de donacions i premis al voltant de la voluntat o visió del donant, per donar sortida a les seves motivacions.

En cas que tingueu interès a formar part del programa de suport i donacions de la Fundació, podeu contactar amb la Secretaria de l'escola al 977 325 620 o enviar un missatge de correu electrònic a info@socrateseduca.org.

"help us to help others"

Fruselva