Online School

Els programes en línia permeten als estudiants i les seves famílies rebre una educació d'alta qualitat en línia o en un format híbrid des de qualsevol part del món i independentment de l'estil de vida de l'estudiant. En ambdós casos, hi ha l'opció de gaudir del nostre servei residencial (boarding)

El nostre programa acadèmic garanteix el desenvolupament global de l'estudiant, és interactiu, amb seguiment i orientació personalitzat, immersiu i atractiu, disponible per als estudiants de tot el món, certificat pel sistema educatiu nord-americà i reconegut a la majoria de països.

L'estudiant i la seva família reben un suport constant i una atenció personalitzada per resoldre dubtes, rebre assessorament, orientació, tant en l'aspecte acadèmic com personal i social. A més, a través del programa d’internat, l'alumne pot viure en un entorn acadèmic i atractiu i gaudir de serveis educatius presencials i tallers de desenvolupament i enriquiment a les instal·lacions de l'escola.

El programa en línia pot ser:

• 100% en línia amb el suport i orientació d'un tutor de l'escola.

• 75% en línia, 25% presencial amb el suport i orientació d'un tutor de l'escola.

• American Dual Diploma: programa acadèmic combinat (presencial i en línia).