L’alumna de l’EIC Laia Gallès es classifica per a la final de Veualta

28-04-2022 12:07

L’alumna d’ESO 1B de la nostra escola Laia Gallès s’ha classificat per a la final del XVIII Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta. Veualta és un projecte del Grup Enciclopèdia que té la missió de promoure la literatura i la llengua per mitjà de la lectura compartida en veu alta. Gallès ha comentat que “participar en el concurs certamen de lectura en veu alta ha estat una molt bona experiència perquè m’ha fet adonar que esforçant-me puc millorar i aconseguir un bon nivell de lectura. A més a més, haver quedat classificada per a la final és un gran repte per a mi, però hi vaig amb moltes ganes. Recomano que tots els alumnes que tinguin l’oportunitat de participar-hi, no ho dubtin”.