EIC 'Sports Challenge week'.

11-06-2014 09:53

EIC celebra per segon any consecutiu la Festa de l'esport, aquest any amb una setmana plena d'activitats per alumnes i també per pares, mares i familiars. La setmana de l'esport de l'EIC amb una organització excepcional es va inaugurar divendres, dia 23 de maig, amb una posada en escena de l'equip de dansa de l'escola i la presentació de tots els participants. Al llarg de la setmana es varen realitzar activitats de tota mena, des de les típiques competicions en esports d'equip, com la pràctica de diversos jocs tradicionals de països anglosaxons, fent coincidir aquest dia amb el dia internacional del joc ( dimecres 28 de maig). Altres activitats a destacar van ser: sailing, fencing, scuba diving, ioga, orienteering, cycling...etc. El divendres, 30 de maig es va celebrar la entrega de medalles premiant la participació, la cooperació i el respecte en vers als altres, reforçant així els valors més importants en la pràctica esportiva. El dissabte 31 de maig es va clausurà la setmana amb la carrera de la Milla (1.609 metres) la cursa atlètica més esperada de la setmana amb una alta participació de totes les edats i la celebració de l'EIC sobre rodes amb el muntatge de circuits amb bicicleta, patins i patinets.

Escola Internacional del Camp