Host Family

Els alumnes del Boarding Programme podran seguir els seus estudis lluny de casa en un entorn familiar, còmode i agradable proporcionat per les Host Families (famílies d’acollida).

Disposem d’una àmplia cartera de famílies del mateix centre i també externes al voltant de l’escola que de forma acurada han estat seleccionades per poder participar en el nostre programa.

Cada estudiant és diferent i per això el programa procura adaptar el perfil de la família que millor s’ajusti a cada candidat o candidata (el procés de selecció de famílies es part del procés de matriculació i es fa conjuntament amb l’Escola per intentar garantir el “perfect match”).

Avantatges d’escollir l’opció de Host Family:

-       Entorn familiar

-       Disponible a partir d’un sol alumne

-       Possibilitat d’escollir: llengua vehicular a la casa, entorn urbà o rural, distància amb el centre, altres infants o joves a la casa, trets culturals i/o religiosos, animals de companyia…

-       Potencia l’autonomia i la relació dels alumnes amb la família en un entorn més semblant al de casa seva però amb el valor afegit d’una major immersió a una altra cultura, llengua i tradicions.

-   Pot ser adient per alumnat sense experiència prèvia fora de casa, o per alumnat més jove (entre 12 i 16 anys).

Les famílies d’acollida procuraran donar als nostres nous alumnes l’escalf de la vida familiar així com també acompanyar-los en la seva tasca acadèmica i ajudar-los a conèixer i viure la cultura local. Seran el seu primer punt de referencia, sempre amb la supervisió del centre.

En el conjunt del servei, l’alumne disposarà de:

Habitació pròpia o compartida (a convenir)

Pensió complerta (combinada entre la família i l’Escola)

Servei de bugaderia

Servei d’atenció mèdica i fisioteràpia

Servei de suport psicològic

Servei de transport a l’Escola (combinada entre la família i l’Escola)

Accés a zones esportives (piscina, tennis, pàdel, gimnàs, spa…)

Programes culturals diversos tals com sortides i visites pel territori durant dies especials, festius i caps de setmana (combinada entre la família i l’Escola)

Una gran oportunitat acadèmica, social i cultural, amb la oportunitat de conviure en un entorn multilingüe que integra els tres idiomes més parlats al món: l’anglès, el xinès i l’espanyol.

A més a més, per tots els programes de residència tenim diferents acords de col·laboració amb entitats esportives i de lleure com: Club H20 - Tenis Salou, Mediterranean Sport Village, Tecnifutbol, Estacions nàutiques de la zona  (Club Nautic SalouClub Nautic Cambrils), Camps de Golf de la zona, Naturlandia (Andorra), Port Aventura & Ferrari Land i un llarg llistat d’opcions culturals i visites programades durant l’any a Barcelona, Tarragona, Reus i parcs Naturals de la zona.  Veure el catàleg per més detalls.

Contacte per més informació:

admissions@socrateseduca.org

Catàleg