Academies

L'oferta de Socrates Educa® International School va més enllà de la merament acadèmica, també ofereix l'opció de viure en un entorn de campus educatiu. En el Socrates Educa® International Campus els participants (joves a partir de 12 anys) poden ser de perfil d'alt rendiment esportiu (futbol, tenis, vela, golf...) o d'altres camps molt especialitzats (música, dansa...) i alhora voler vetllar per una bona formació acadèmica que els hi asseguri un futur prometedor!

Per això, actualment tenim programes d'Acadèmia amb partners esportius professionals que complementen l'oferta acadèmica de Socrates Educa® i permeten als alumnes viure en el nostre Socrates Educa International Campus®.

Combinarem de forma personalitzada els aspectes acadèmics i esportius, amb programes adaptats i d’acord amb el seu entrenador de referencia.

Poden veure més informació de cada un dels programes actuals, dels serveis específics que oferim i dels nostres partners en els següents enllaços:

-       Tecnifutbol

-       Barcelona Dragons

-       Salou tennis academy

Si estan interessats en els programes d'Acadèmia esportiva, poden veure més informació aquí

Tots els programes disposen d’una localització immillorable i unes instal·lacions especialitzades de primer nivell, en un clima ideal per la pràctica esportiva durant tot el curs, de setembre a juny.

Per tots els participants, hi ha opció de residencia d’estudiants o en famílies d’acollida. En tots els casos estan ubicats a pocs minuts de l’Escola, en un veïnat tranquil, en un entorn segur, amb fàcil accés a les instal·lacions escolars ja sigui a peu, bicicleta, cotxe o autocar. De forma ràpida, saludable i segura!

Una oferta única, una gran oportunitat esportiva i acadèmica, social i cultural, amb la oportunitat de conviure en un entorn multilingüe que integra els tres idiomes més parlats al món: l’anglès, el xinès i l’espanyol.

A més a més, per tots els programes de residència tenim diferents acords de col·laboració amb entitats esportives i de lleure com: Club H20 - Tenis Salou, Mediterranean Sport Village, Tecnifutbol, Estacions nàutiques de la zona  (https://clubnauticsalou.com/, https://www.clubnauticcambrils.com/), Camps de Golf de la zona, Naturlandia (Andorra), Port Aventura & Ferrari Land i un llarg llistat d’opcions culturals i visites programades durant l’any a Barcelona, Tarragona, Reus i parcs Naturals de la zona.  Veure el catàleg per més detalls.

Contacte per més informació:

admissions@socrateseduca.org