L’EIC amplia aulari

04-08-2022 13:46

L’Escola Internacional del Camp aprofita els mesos d’estiu per ampliar el seu aulari. L’increment de la demanda general, però sobretot en edats entre ESO i BAT, per a estudiants de perfil local però també internacional, fa necessària aquesta ampliació. Davant l’èxit consolidat dels resultats dels estudiants de BAT i IB, amb una mitjana de notes molt elevada, per damunt de les escoles del país i amb ratis del 100% d’aprovats, i l’accés de l’alumnat a més de 80 universitats d’arreu del món, l’escola ha de fer aquestes obres d’ampliació per poder acollir més grups, més desdoblaments i més especialització en àrees importants com els laboratoris, l’art o la música. La recentment adquirida capacitat, única al territori, de cursar tres opcions de Batxillerat (local, internacional i dual, aquest últim dels Estats Units) ha potenciat també aquesta demanda d’espai per un increment dels estudiants que volen formar-se a l’EIC.

Associat a l’ampliació d’aules i al creixement d’alumnat, com cada curs, l’escola millorarà també els espais exteriors (espais de joc, espais de treball a l’aire lliure i contacte amb la natura). Per altra banda, l’equip humà del centre, amb perfil internacional i cada cop més especialitzat, també creixerà per poder continuar donant una oferta única i diferenciada al territori.