Connexió Taiwan

20-12-2021 12:31

Heu estat algun cop a Taiwan? La majoria dels nostres alumnes no ho ha fet, però ara, gràcies al nostre intercanvi cultural, els alumnes de 4t de Primària han pogut aprendre-ho tot sobre Taipei i la cultura taiwanesa i, al mateix temps, ensenyar els nostres homòlegs sobre la nostra zona. Enguany, els estudiants estan participant en un intercanvi lingüístic i cultural amb la nostra escola associada, HuaWen Global School.

Als nostres primers vídeos, els de Primària 4 van posar a prova el seu xinès presentant-se en mandarí i després van continuar descrivint la seva ciutat, els seus menjars favorits i els seus passatemps. Els nens van gaudir molt explicant als seus companys què és la paella o per què els hi encanta l’arròs a la cubana i també aprenent sobre el te de bombolles i altres menjars populars taiwanesos.

Els vídeos es van compartir utilitzant l’aplicació i la plataforma Flipgrid, que permet als estudiants publicar missatges i comentaris de vídeo entre ells a l’instant. Els propers temes seran els dies festius i com se celebren; hauria de ser fascinant aprendre sobre les diferents tradicions. Aquesta ha estat una activitat d’aprenentatge dinàmica i ara els nens esperen ansiosament les seves properes respostes en vídeo! Ben fet, Primària 4!