Portes obertes presencials a l’EIC

19-07-2021 18:25

L’Escola Internacional del Camp ha organitzat una jornada de portes obertes presencial el proper dimecres 21 de juliol. Durant el curs escolar, els protocols anticovid han estat molt estrictes i no s’ha pogut atendre moltes de les famílies interessades a fer una visita presencial al centre. És per això, i donades les múltiples peticions de visita que ha rebut l’escola, que la direcció del centre ha decidit organitzar aquestes jornades, que es duran a terme entre les 10h i les 13h, complint amb totes les normatives i protocols de seguretat dictades per les autoritats sanitàries. Les portes obertes van dirigides a famílies que tinguin fills i/o filles de totes les edats, de P1 fins a BAT (nacional i internacional).

Els interessats han de registrar-se al següent enllaç: https://cutt.ly/RmV3ezN. Per qüestions de seguretat, només es podrà accedir al centre amb cita prèvia o previ registre a l’enllaç indicat. Les famílies que no puguin assistir a aquesta jornada de portes obertes, poden contactar amb l’escola on se’ls facilitarà atenció via zoom o se’ls oferirà un altre dia de visita presencial. L’EIC té el procés de matriculació obert durant tot l’any, molt activament durant el mes de juliol.

Beques per a estudiants de BAT o IBd

En el marc de les beques i ajuts que ofereix la Fundació Escola Internacional del Camp (FEIC), encara resten disponibles les beques d’accés al programa de Batxillerat nacional i internacional. Els alumnes de 4rt d’ESO que vulguin estudiar el Batxillerat a l’EIC, poden optar a aquestes beques contactant amb l’escola a través del correu electrònic admissions@escolainternacional.org.

Per a més informació, poden contactar amb l’escola a través del telèfon 977 325 620 o del correu electrònic info@escolainternacional.org.