11. Es fan activitats d’estiu?

Catalan(加泰罗尼亚语)

Sí, els EXTRA Summer Programmes, amb múltiples opcions per a totes les edats i adreçats tant a l’alumnat de l’escola com a infants i joves de fora de l’escola. Són especialment recomanables per a la pràctica d’idiomes (anglès, castellà, català o xinès) o per al nou alumnat del centre, per tal que entrin en contacte amb companys i amb l’entorn abans de començar el nou curs.

Les activitats tenen lloc al voltant de l’escola o a Andorra (Naturlandia - Socrates Educa International School). Els programes de llengües també es poden combinar amb d’altres de lleure i d’esport.

D’altra banda, també es poden fer activitats d’hivern, els EXTRA Winter Programmes, que es duen a terme a l’escola o a Andorra (Naturlandia).

Si voleu informació més detallada sobre el tema, visiteu la secció corresponent.

L'oferta d'aquests programes pot alterar-se en el marc dels protocols de seguretat adoptats a causa de la covid-19.