L’EIC, l’única escola del Camp de Tarragona que ofereix tres batxillerats

05-07-2022 19:33

L’Escola Internacional del Camp és l’única del Camp de Tarragona que ofereix tres batxillerats. A més de la doble titulació de BAT local i IBd (batxillerat internacional), l’EIC ofereix també el Diploma Dual® (batxillerat americà). D’aquesta manera l’alumnat pot ampliar la seva experiència educativa i internacional. Aquest batxillerat es pot cursar a partir d’ESO2 i fins a BAT1/IB1. Amb el Diploma Dual® s’aconsegueix  la doble titulació: batxillerat o batxillerat Internacional (modalitat presencial) i el batxillerat dels EUA (High School Diploma), 100% online.

A l’EIC, el nostre alumnat viu una experiència acadèmica estimulant, internacional i multilingüe amb la possibilitat d’escollir entre el batxillerat local, el batxillerat internacional i el batxillerat americà amb l’objectiu de preparar els estudiants per adquirir els millors nivells de competència global en base a:

·             Immersió internacional i classes en anglès en els tres batxillerats.

·             Ús excel·lent de la tecnologia d’aprenentatge digital.

·             Desenvolupament global de l’alumne tant a nivell acadèmic com personal amb un alt nivell d’autonomia, responsabilitat, maduresa, planificació i capacitat de treballar en entorns diversos i multiculturals.

Si l’alumne comença el Diploma Dual® a ESO2, l’estructura dels cursos, que es faran en quatre anys, queda de la següent manera:

·             ESO2- Anglès

·             ESO3: Anglès + Habilitats de gestió de la vida

·             ESO4: Història dels EUA + optativa

·             BAT 1/IB 1: Govern dels EUA + Economia

Si el comença a ESO3, l’alumne podria matricular-se en el format de tres anys o en el de quatre:

·             ESO3: Anglès + Habilitats de gestió de la vida

·             ESO4: Anglès + Història dels EUA

·             BAT 1/IB1: Govern dels EUA + Economia + optativa

·             BAT2/IB2: Optativa (si no s’ha cursat a BAT1/IB1)

Si el comença a ESO4, el programa serà de tres anys:

·             ESO4: Anglès + Habilitats de gestió de la vida

·             BAT 1/IB 1: Anglès + Història dels EUA

·             BAT2/ IB2: Govern dels EUA + Economia + optativa

Si el comença a 1r de BAT/ 1r d’IB, el programa serà de dos anys:

·             BAT 1/IB 1: Anglès + Història dels EUA + Habilitats de gestió de la vida

·             BAT2/IB 2: Anglès + Govern dels EUA + Economia + optativa

L’alumne treballa des de casa amb l’ordinador i connexió a Internet. El Diploma Dual® exigeix un nivell mitjà d’esforç similar a una activitat extraescolar: de 3 a 5 hores setmanals, depenent de les capacitats de l’alumne i del nombre d’assignatures que cursa.

Aquests estudis compten amb la solvència d’Academica Corporations, que l’any 2009 va escollir Espanya com a base per a la seva internacionalització amb la creació d'Academica Spain, una estructura amb personal propi especialitzat. Actualment, més de 900 escoles a Espanya/Portugal estan adherides al programa Diploma Dual®.

Per a més informació: www.academica.school o info@academica.school.

Vídeo: https://www.academica.school/video-presentacio-cat