L’EIC i L’Onada, amb La Marató de TV3

26-10-2021 13:04

L’Escola Internacional del Camp participarà entre el 2 de novembre i el 19 de desembre en un projecte de videoconferències intergeneracionales entre persones usuàries (gent gran) dels centres L’Onada i l’alumnat de l’escola. Aquest projecte té com a objectiu impulsar converses entre persones de diferents edats amb interessos comuns per fomentar valors com la solidaritat, el compromís i l’empatia.

A més, es tracta d’una iniciativa solidària ja que, per cada conversa entre alumnat de l’EIC i persones usuàries dels centres L’Onada, la Fundació OnaCare donarà 1€ a La Marató de TV3. Els principals objectius d’aquesta iniciativa són conèixer les necessitats dels altres a través de converses, propiciar la comunicació intergeneracional entre persones de diferents edats amb gustos i inquietuds similars, promoure l’empatia i la solidaritat entre persones diferents, recollir diners per a La Marató de TV3 i visibilitzar i donar a conèixer les malalties mentals.