Un alumne de l’EIC aconsegueix un Premi Extraordinari de Batxillerat

23-12-2020 13:50

En Gunnar Montseny Gens ha obtingut el Premi Extraordinari de Batxillerat en la convocatòria 2019-20 després d’haver superat de forma excel·lent les proves realitzades. Aquest premi és un reconeixement per part de la Generalitat de Catalunya a l’esforç i els mèrits acadèmics de l’alumnat que s’ha graduat amb resultats excel·lents, i vol suposar un estímul per seguir desenvolupant-se. És per això que els guanyadors tenen un reconeixement explícit en el seu expedient acadèmic, queden exempts de les taxes universitàries durant el primer curs a la universitat, obtenen una plaça gratuïta a l'Escola Oficial d'Idiomes i una estada en un centre de recerca de referència. A més, opten al Premi Nacional de Batxillerat que atorga el Ministeri d'Educació.

El Gunnar, havent cursat amb èxit els programes de Batxillerat Internacional (IBDP) i català, forma part d’una promoció que, tot i les adversitats, s’ha graduat amb resultats notables i es troba ara estudiant en universitats importants de tot el món. Després d’haver obtingut matrícula d’honor i haver estat distingit a les PAU, en aquests moments el Gunnar estudia el Doble Grau de Física i Matemàtiques a la UAB després d’una difícil elecció en un any condicionat per la  COVID-19. Va descartar l’oferta de l’Imperial College London per quedar-se a Catalunya.

Estem molt contents d’haver format part d’aquest procés i felicitem al Gunnar i als seus companys i companyes de promoció pels seus èxits al llarg del seu pas per l’EIC i els desitgem molta sort a partir d’ara.

El Gunnar estudia a la UAB, però són molts els centres universitaris on estudien les promocions graduades de l’EIC:

• University of the Arts London
  • Universitat Pompeu Fabra
  • University of Exeter
  • ESCI. International Business
  • UIC Barcelona
  • University of Hertfordshire
  • ESSEC Business School
  • Blanquerna (Universitat Ramon Llull)
  • Ateneo de Manila University
  • Universitat Autònoma de Barcelona
  • Universitat Rovira i Virgili