SALOU BEACH SCHOOL TRIP

16-12-2020 18:56

Els alumnes de Secundària van realitzar una sortida a la platja de Salou per realitzar diferents activitats abans de les vacances de Nadal.

Mr. Tobies

Diversos són els objectius d'aprenentatge durant la sortida, tots ells relacionats amb l'activitat física i la ciència. Entre ells, es trobava aplicar tots els coneixements adquirits durant el primer trimestre d'una manera pràctica, així com promoure la sostenibilitat entre els alumnes de la nostra escola.

La sortida es va dividir en dues parts: en la primera, els alumnes van realitzar activitats físiques (jocs cooperatius, esports aplicats a la platja ...) i en la segona, van gaudir d'una activitat relacionada amb la ciència, cada grup d'edat va realitzar una diferent. L'element comú que promou la sostenibilitat i la consciència de ser responsable i ecològic va ser la recollida de plàstic que van realitzar els alumnes de secundària per netejar les platges de la zona.

Tot això, respectant sempre les mesures de seguretat i els protocols Covid per mantenir el nostre centre com una zona Covid free.