Programa Erasmus +: Visita de companys de l’escola Grudziadz, Polònia

27-01-2022 09:31

El Programa Erasmus+ dóna suport a la mobilitat transnacional d’estudiants i projectes amb socis a tot Europa. Després de la preparació, la planificació i tenint en compte les precaucions Covid, un grup de 34 estudiants i professors de l’Akademii Pilkarskiej Olimpii Grudziadz va arribar aquí per a una estada duna setmana. Ens vam reunir cada dia i els estudiants van presentar els seus pobles i cultures, i es van centrar en temes de debat que afecten els joves del segle XXI: com afrontar l'èxit i el fracàs, adaptar-se a les circumstàncies canviants, el benestar físic i la vida saludable, i la seguretat a la xarxa. La seva escola està especialitzada en esports i entrenaven i participaven en competicions de Futbol Salou i, gràcies a Mr. Tobias, vam organitzar el nostre propi torneig de futbol a l'EIC amb equips mixtos, un públic entusiasta, molts gols i un ambient excel·lent. Els equips multinacionals ens van ajudar a conèixer-nos i fer amistats duradores, a més de guanyar, perdre i gaudir del temps junts sota el sol de primavera.

El pilar EIC d'Internacionalisme promou la comprensió i la curiositat, així com la comprensió de la nostra pròpia identitat i el sentit de pertinença a les comunitats, per això lògicament estem desenvolupant més iniciatives Erasmus+.