Nit solidària de beques i ajuts a l'EIC

27-06-2022 17:35

L'EIC va ser l'escenari el passat 17 de juny de l'entrega de premis i beques de la Fundació Escola Internacional del Camp. Es van entregar tres beques per a estudiants i dos per a docents.

El Premi Fruselva a l’estudiant en l’àmbit científic, tecnològic i matemàtic va ser per a Martin Jakolev. El Premi FEIC a l’estudiant en l’àmbit humanístic va ser per a Shagun Mayani. La Beca a l’Excel·lència Família Gumà a un/a estudiant de l’EIC
va ser per a Maria Xiang del Peso Arbó.

Pel que fa als Premis Sòcrates Educa a L’Excel·lència Docent, aquests pretenen promoure i reconèixer l’excel·lència de l’activitat docent en l’àmbit l’escolar incidint en la innovació educativa, el desenvolupament del projecte Sòcrates Educa i l’aplicació dels 4 pilars de l’escola, que són la internacionalitat, l’ús adequat de les tecnologies, la sostenibilitat i el servei a la comunitat. El Premi Sòcrates Educa a L’Excel·lència Docent en l’àmbit humanístic va ser per a Zoe Mee. El Premi Sòcrates Educa a L’Excel·lència Docent en l’àmbit científic, tecnològic i matemàtic
va ser per a Pilar Chavez.

A més de les beques i premis que es van entregar, la FEIC ofereix altres ajuts. Un d'ells és la Beca Sr. Esteve Blasi. És una beca preferiblement pensada per una alumna de fora l’EIC, amb projecció acadèmica i ambició per uns estudis internacionals que, tenint talent, voluntat, actituds i aptituds per estudiar, tinguin una limitació econòmica per poder cursar aquests dos anys d’estudis pre-universitaris i vulguin fer-los a l’EIC. La beca, que és bianual, cobrirà la totalitat de la despesa acadèmica de l’estudiant durant els dos cursos del batxillerat.

La segona beca és per a estudiants d’ESO, BAT i IBd. La FEIC promou un conjunt de beques (amb cobertura total o parcial del cost d’escolarització) als estudiants que, venint de fora l’EIC, vulguin cursar-hi els seus estudis i pels qui la condició econòmica pugui ser a priori un limitant. Els candidats/es han de presentar la seva candidatura a la FEIC abans de final de juliol de cada curs.