L’alcalde de Salou, Pere Granados, i la regidora de Serveis Educatius, Julia Gómez, ens visiten

29-11-2020 18:34

L’alcalde de Salou, Pere Granados, acompanyat de la regidora de Serveis Educatius, Julia Gómez, ens va fer una visita durant el mes de novembre. El director general de la Fundació Escola Internacional del Camp, Jaume Vilella, els va rebre al fòrum per tal d’intercanviar impressions sobre l’inici del nou curs 2020-2021.

Granados va interessar-se pel funcionament de l’escola i la seva adaptació a les noves circumstàncies. Per la seva banda, la regidora de Serveis Educatius, Julia Gómez, va assenyalar que “des de l’Ajuntament, estem contents de l’evolució i el procés adaptatiu dels centres del municipi per la pandèmia de la Covid-19”, i va agrair la implicació dels docents, que fan una tasca essencial en la formació i educació dels infants i el jovent.

Vilella va explicar que l’escola està centrant els seus esforços en dos focus principals: per una banda, transformar el col·legi en un centre segur davant la Covid-19 i garantir que no hi hagi transmissió del virus i, per l’altra, garantir que, sigui quina sigui la circumstància, l’alumnat i l’equip docent no perdin la continuïtat educativa, gràcies a l’aplicació del format streaming, en cas que alumnes o professors hagin de romandre a casa. D’aquesta manera, “durant l’any, no tenen una aturada que els fa perdre no només continguts acadèmics, sinó també rutines, salut mental, tenir activitat, veure els companys i tot allò que és la vida i la necessitat d’un alumne que està creixent i que necessita estímul intel·lectual”, assegurava Vilella.