Gran èxit dels alumnes de l’EIC als Premis 30 d’Octubre de Salou

08-11-2021 12:47

Els Premis 30 d’Octubre, organitzats per part de la Regidoria de Cultura i Festes de l’Ajuntament de Salou amb l’objectiu d’estimular i promoure la creativitat, ha donat a l’EIC un cop més l’oportunitat de demostrar la gran feina realitzada pels alumnes i professors en l’àmbit de la creativitat literària i les arts.

En l’àmbit literari, Paula Roqueta va guanyar el primer premi en català, Maria Arrufat i Aina Roig van aconseguir el segon lloc en castellà, Phoebe iglesias va guanyar el tercer i Damià Colet es va endur una menció. Marc Verdejo, Julián Gatón, Mark Ugrinovic, Marta Castellano i Regina Vázquez van obtenir el primer premi literari en anglès, Ona Bosch, Olaya Álvarez i Laia Alegret el segon i Cloe Ruiz, Claudia Cristià y Abril Vela el tercer. En l’àmbit de plàstica, Javier Ramos va guanyar el primer premi i Carlos Lax el tercer.

Enhorabona a tots!