Setmana dels Avis

15-10-2015 14:43

Durant una setmana (del 28 de setembre al 2 d’octubre), els avis i les àvies van ser els protagonistes de la nostra escola. Els alumnes des de P1 i fins a 6è de Primària van treballar qüestions relacionades amb l’època en què aquests eren infants (les joguines que feien servir, la seva escola i la seva vida en general), tot a partir de fotografies i anècdotes que els avis i àvies van anar aportant. L’alumnat va poder gaudir de la companyia dels més grans, que van venir a l’EIC a explicar anècdotes, a explicar contes, fer lectures compartides... L’acte final de la Setmana dels Avis es va dur a terme el dia 1 d’octubre, Dia Internacional de la Gent Gran, quan els més grans van poder compartir un berenar amb els seus néts al Fòrum de l’escola. Després d’unes emotives paraules dels alumnes dirigides als avis i diverses cançons cantades per l’alumnat de Primària i Preescolar, es va celebrar el tradicional berenar de coca amb xocolata.