Cantània

13-03-2015 12:40

Els alumnes de 5è de Primària de l’EIC actuaran el proper 2 de juny a l’Auditori de Barcelona en el concert de CANTÀNIA, un concert que estan preparant al llarg del curs. Un mes abans, però, el proper 6 de maig els pares i mares d’aquests alumnes podran participar en un assaig exclusiu que tindrà lloc en l’horari habitual de la classe, de 15h a 16,30h, conjuntament amb els seus fills. Aquest assaig consisteix en aprendre una de les cançons de la cantata, dirigida per la professora de música, per tal de poder-la cantar al bis de l’actuació. L’objectiu d’aquesta iniciativa és que tots els pares i mares assistents com a públic puguin cantar amb els seus fills (des del seu seient) i gaudir de l’experiència i l’emoció d’un esdeveniment tan especial.